torsdag

Familj

Tro det eller ej, men Lilleman har en familj. Detta faktum vill jag gärna lyfta fram, så att ni förstår och inte behöver vara oroliga över mig. Jag är inte ensam, jag har riktiga personer att umgås med dagligen.

Utöver mig och min blivande fru så finns det även två små barn i huset vi bor i. Och för att riktigt försäkra er om att Hjärnan inte är en galen enstöring med lajvabstinens så finns det faktiskt tre katter och fyra fiskar som lever och frodas i hemmet. Alltså, jag är fullt funtionsduglig i normala sociala samspel och i omvårdnad av andra.

För övrigt så är jag för tillfället pappaledig med den yngsta (född 30/12-08) till och med januari 2010.

4 kommentarer:

Lisa sa...

Men hur många fiskar HAR levt?!

Marina sa...

Oj då, har du med trillat dit.. Kul att läsa dina sjuka grejer..:-D Kram

JaMa sa...

Detta hade jag inte väntat mig!

Anonym sa...

Det trodde jag inte om dig...